Tilbage

Ny administrativ kollega til verdens største CrossFit-fællesskab

Den administrative del af CrossFit Copenhagen, der beskæftiger sig med medlemsadministration og holdplanlægning, har travlt, og derfor søger vi en ny kollega, som skal blive en del af teamet.

Dine opgaver vil dels bestå af administration og lettere økonomistyring; herunder indsigt og kontrol af betalinger, medlemskaber osv. i vores medlemssystemer samt lignende opgaver af ren administrativ karakter.

Derudover bliver du ansvarlig for vores holdplanlægning. Hos CrossFit Copenhagen administrerer vi en vagtplan, der ugentligt rummer omkring 1500 holdtimer, +250 trænere og ca. 17.000 medlemmer. Du vil arbejde tæt sammen med én kollega samt vores cheftræner om opgaven. Der vil i arbejdet være en del proces- og optimeringsarbejde, så der er masser af udfordringer og muligheder for at udvikle sig.

Du vil blandt andet stå for:

  •  Vagtplan for vores trænere i alle vores københavnske boxe.
  •  Ansættelse af nye trænere og indføring af dem i vagtplanen.
  •  Holdudbud i vores københavnske boxe.
  •  Kontrol af medlemsbetalinger.
  •  Oprettelse af medlemskaber og kontrol af priser i vores medlemssystem.
  •  og meget andet.

Du kan forvente at få:

  •  En spændende arbejdsplads hvor vi altid prøver at løbe hurtigere end alle andre.
  •  Et fedt team af stærke og ambitiøse kollegaer.
  •  Et stort ansvar med en masse støtte fra resten af teamet.
  •  En vigtig rolle i en virksomhed, som er i voldsom vækst, og som fortsat ønsker at holde foden på speederen.

Du bliver en del af administrationen og kommer til at sidde på vores kontor på Nørrebro i København sammen med resten af teamet.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Løn efter aftale.

Vi modtager ansøgninger frem til d. 25. november 2018 og ansættelse finder sted hurtigst muligt. Jobsamtaler finder sted løbende, og vi forbeholder os retten til at lukke for ansøgninger, så snart den rette kandidat er fundet.


Ansøgning og CV kan sendes til my@crossfitcopenhagen.dk