Pictures93

Hermed info omkring 1. salen og de nye forhold/regler, der gør sig gældende. Vi glæder os virkeligt meget til at komme igang og kunne tilbyde jer meget mere CrossFit. Kom til den store Grand Opening nu på lørdag kl. 14!

På 1. salen vil følgende regler/forhold gælde:
- Der må/skal IKKE smides eller tabes vægte oppe på 1. salen. Olympiske løft og anden max løft med risiko for at misse skal fortsat gøres i stuen.
- Open Gym er tilgængeligt for alle ligesom i stuen.
- Alle WODs på 1. salen er ikke nødvendigvis det samme som i stuen. Der indgår f.eks ikke Olympiske løft i WODsene på 1. salen.
- Begynderholdene (WOD Beg) kører samme WOD som de andre hold på 1. salen.
- Begynderholdene er forbeholdt begyndere. Vores ønske er, at kunne differentiere mere og mere på holdene fremover, så vi kan tilbyde de mest optimale rammer for alle vores medlemmer, lige fra begynderen til eksperten.

Fra og med mandag den 9. november 2009 gælder følgende tider og følgende hold-definitioner.


STUEN:


Intro
Intro afholdes hver onsdag og søndag. På introen får du et indblik i hvad CrossFit er, hvorfor vi træner CrossFit og hvilke resultater du kan opnå via CrossFit. Derefter bliver nogle af de mest fundamentale bevægelser fra Crossfit gennemgået og til sidst laver vi en WOD (Workout Of the Day). Introen varer ca. 1 time.
Intro starter:
- mandag kl 16.30
- onsdag kl 18.30
- søndag kl 16.00

INTRO ER GRATIS OG ALLE ER VELKOMMNE!!

WOD (Workout of the Day)
Det er her selve CrossFit-træningen finder sted. Alle WODs foregår på hold med en tilknyttet træner.

WOD - Øvet (Øvet hold)
For at deltage på de øvede hold kræves det, at medlemmet har god teknik i alle de fundamentale bevægelser såsom squat, overhead squat, front squat, dødløft, kettlebell swings, clean, push press, push jerk, kipping pullups m.m.
Det anbefales som hovedregel, at man har deltaget på 100-200 normale WODs, inden man begynder på de øvede hold.
OBS! Man kan, på de øvede hold, ikke forvente at alle øvelser bliver gennemgået inden WODen, som det normalt sker på alle andre hold.

Open Gym
I dette tidsrum står vores træningsfaciliteter til rådighed for alle vores medlemmer. Her kan trænes på egen hånd, laves WODs, trænes teknik eller lignende.

Killer WOD
Her byder vi på en ekstra hård WOD, til dem der har lyst. Kom og giv alt hvad du har!! Træningen er mere teknisk krævende end på de normale hold, så vi anbefaler, at man har trænet CrossFit et stykke tid inden man træner med på Killer WOD’en.

1. SALEN:


Intro
Intro afholdes hver onsdag og søndag. På introen får du et indblik i hvad CrossFit er, hvorfor vi træner CrossFit og hvilke resultater du kan opnå via CrossFit. Derefter bliver nogle af de mest fundamentale bevægelser fra CrossFit gennemgået og til sidst laver vi en WOD (Workout Of the Day). Introen varer ca. 1 time.
Intro starter:
- mandag kl 16.30
- onsdag kl 18.30
- søndag kl 16.00

INTRO ER GRATIS OG ALLE ER VELKOMMNE!!

WOD (Workout of the Day)
Det er her selve CrossFit-træningen finder sted. Alle WODs foregår på hold med en tilknyttet træner.

WOD - Beg (Begynderhold)
Træningen/undervisningen på begynderhold vil henvende sig til begynderen, og der vil være fokus på korrekt teknik og forbedring af de fundamentale bevægelser i opvarmingen. Begynderholdene er kun forbeholdt begyndere.
Vi anbefaler, at man fortrinsvis træner på begynderhold de første 4-6 måneder. Spørg en træner, hvis du er i tvivl!

Open Gym

I dette tidsrum står vores træningsfaciliteter til rådighed for alle vores medlemmer. Her kan trænes på egen hånd, laves WODs, trænes teknik eller lignende.

CF Girls
Pigerne giver den gas sammen! KUN for piger!!

popup